meniul
M3Cargo
meniul
+40 752 499 262 Livrare la cheie din China în România
m3Cargo - Отследить груз Urmărirea mărfurilor
m3Cargo - Ghid pentru început Ghid pentru început

Principalele porturi internaționale din China și diferențele între ele

644
  • Portul Shanghai este cel mai aglomerat port din lume
  • Portul Hong Kong este al doilea ca mărime port din țară
  • Portul Shenzhen este al doilea ca incărcătură
  • Portul Ningbo — alternativa la Shenzhen
  • Portul Guangzhou — cel mai mare port din sudul Chinei
  • Portul Tianjin — prinicipalul port din nordul Chinei
  • Portul Qingdao — un port industrial modern
  • Din ce porturi organizăm livrările?

China este un gigant comercial global, iar porturile sale sunt noduri vitale în lanțul logistic maritim mondial. Fiecare port este unic și are caracteristici proprii care îi definesc rolul în peisajul economic global.

Vorbim despre cele mai mari și importante porturi chineze, care joacă un rol-cheie în comerțul mondial și influețează modul în care se realizează transportul mărfurilor din China pe cale maritimă

Portul Shanghai este cel mai aglomerat port din lume

Portul Shanghai nu este doar mare, ci este un gigant în lumea porturilor maritime. Este cel mai aglomerat port din lume, iar eficiența sa și volumele de mărfuri de containere procesate sunt impresionante. Are cea mai mare zonă terminală de containere, unde sunt procesate milioane de containere în fiecare an.

Dar ce îl face atât de special și îl deosebește de alte porturi din China? În primul rând, portul Shanghai are o poziție geografică favorabilă pe coasta mării Chinei de Est, ceea ce îl face un nod cheie pentru comerțul maritim între Asia și alte continente. De asemenea, portul Shanghai este echipat cu cele mai moderne tehnologii pentru a gestiona eficient fluxul imens de mărfuri.

Încă o trăsătură unică este capacitatea sa de a primi nave extrem de mari, numite ”mega-container ships”, care pot transporta zeci de mii de containere întro singură călătorie. Această caracteristică face ca portul Shanghai să fie nu doar cel mai aglomerat, ci și unul dintre cele mai eficiente noduri portuare din lume.

Datorită poziției sale strategice pe marea Chinei de est și apropierea de golful Hangzhou, portul Shanghai a devenit un nod cheie pentru transportul maritim. Nu doar conectează apele nordice și sudice și marile porturi din China, ci și deservește zonele interioare economice dezvoltate ale provinciilor Anhui, Jiangsu, Zhejiang și Henan.

Cu trecerea anilor, cel mai mare port din China a demonstrat o creștere incredibilă. In 2015, volumul de marfă a ajuns la 646,5 milioane de tone, iar numărul de unități de containere procesate (TEU) a atins 36,5 milioane, datorită extinderii continue și modernizării terminalelor existente și construirii de noi.

Portul Hong Kong este al doilea ca mărime port din țară

Portul Hong Kong care odinioară avea statutul de ”cel mai mare port din China” ocupă acum locul doi. Portul continuă să impresioneze prin activitatea sa și importanța sa istorică, rămânând un jucător-cheie în transportul maritim.

Un număr imens de nave port containere trec prin acest port în fiecare zi, transportând bunuri din cele mai diverse categorii. Una dintre caracteristicile distinctive ale portului Hong Kong este capacitatea sa mare, care ajunge la 456 de mii de nave pe an.

În plus, portul este echipat cu tehnologii moderne care permit manipularea mărfurilor în mod eficient și cu intârzieri minime. Aici sunt utilizate sisteme avansate pentru optimizarea traficului de nave și incărcare, cu scopul de a reduce semnificativ timpul de manipulare a incărcăturilor și de a imbunătăți performanța generală.

Portul Shenzhen este al doilea ca incărcătură

Portul Shenzhen este cunoscut pentru infrastructura sa modernă și amplasamentul său strategic. Un volum imens de export și import trece prin acest port, făcând-ul unul dintre cele mai aglomerate din lume.

Shenzhen se remarcă prin sistemul său avansat de gestionare a fluxurilor de mărfuri , capacitatea sa de a procesa un număr mare de containere și desigur amplasamentul său strategic în sudul Chinei.

El deservește aproximativ 200 de rute de transport maritim, conectând aproximativ 300 de porturi din peste 100 de țări. Portul are peste 140 de docuri și poate primi simultan zeci de nave port containere mari.

Portul Ningbo — alternativa la Shenzhen

Ai nevoie de o alternativă la Shenzhen? Portul Ningbo ar putea fi alegerea potrivită. Datorită serviciilor sale competitive și a facilităților, el devine rapid popular în transportul maritim.

Ningbo este un port modern, multifuncțional, situat în apele adânci, care include porturi interioare, estuare și de coastă. În total, portul are 191 de chei, inclusiv 39 de chei adânci pentru nave cu capacitate de transport de peste 10.000 de tone. Printre cheile mai mari se numără terminalul de petrol brut cu o capacitate de 250.000 de tone și cheia de incărcare a minereului cu o capacitate de peste 200.000 de tone.

Acest port este un nod logistic important cu China continentală, ceea ce îl face o alternativă excelentă la portul Shenzhen.

Portul Ningbo-Zhoushan leagă China de țările din întreaga lume, conectând porturi majore din China cu peste 90 de țări și regiuni. Rolul său cheie este în calea mătăsii maritime a secolului XXI, care se întinde de la coasta chineză până la Singapore, prin sudul Indiei până la Mombasa, apoi prin Marea Roșie, prin canalul suez în Marea Mediterană și mai departe în regiunea adriatică superioară, până la Trieste în Italia, cu legăturile sale către Europa centrală și Marea Nordului.

Portul Guangzhou — cel mai mare port din sudul Chinei

Portul Guangzhou, situat pe râul Zhujiang, este cel mai mare din sudul Chinei. Este cunoscut pentru capacitatea sa enormă și terminalele moderne care pot deservi celei mai mari nave de containere.

Dar ce face acest port atât de special? În primul rând, este scala sa. Portul Guangzhou este al patrulea port de containere ca mărime din lume.În al doilea rând, amplasarea sa strategică în gura de vărsare a râului Pearl îl face un mod de transport cheie pentru întreaga parte a sudului Chinei.

Istoric, portul a avut o importanță semnificativă încă din timpul dinastiilor Qin și Han, când a servit ca principal port pentru comerțul exterior. Și astăzi este un port sudic modern al Chinei, cu tehnologii și infrastructură de ultimă generație. Portul are 4600 de chei și 2359 de locuri de ancorare. Aici sunt deschise 131 de rute internaționale de containere.

Portul Tianjin — prinicipalul port din nordul Chinei

Portul Tianjin, unul dintre cele mai vechi porturi din China, a devenit principala poartă maritimă pentru Beijing și regiunile nordice ale țării.

Situat la vest de Golful Bohai, la vărsarea Râului Haihe, acest port nordic al Chinei este situat la doar 170 de kilometri sud est de Beijing. Adâncimea apei în fața cheiului său de ancorare ajunge la 18,8 metri, permițând navelor de până la 300.000 de tone să ancoreze cu încărcătură parțială.

Tianjin a reușit să își mărească capacitatea cu încă 2 milioane de tone. Aceasta nu este doar o realizare impresionantă în ceea ce privește infrastructura ci și un punct cheie pentru menținerea legăturilor comerciale cu 400 de porturi din 180 de țări din întreaga lume.

Volumul de marfă al portului continuă să crească de la an la an, ceea ce este confirmat de creșterea stabilă a volumului de transport-în 2015, volumul de marfă a atins 540 de milioane de tone.

Portul Qingdao — un port industrial modern

Portul Qingdao, cu tehnologiile și infrastructura sa de vârf, este unul dintre cele mai moderne porturi industriale din lume. Volumele mari de export și import care trec prin acest port îl fac crucial pentru comerțul internațional.

Portul este echipat cu tehnologii moderne și poate manipula o cantitate imensă de mărfuri. De asemenea, este cunoscut pentru eficiența sa și viteza de servire a navelor. Dar ceea ce face Quingdao special este amplasamentul său strategic în provincia Shandong și statutul său adânc, care permite primirea celor mai mari nave maritime din întreaga lume.

Quingdao este renumit pentru capaciatatea sa de a manipula o varietate mare de mărfuri, inclusiv containere, mărfuri vrac, mărfuri lichide și altele. De asemenea, portul este echipat cu cele mai moderne sisteme de logistică și automatizare, făcând procesul de manipulare mai eficient și rapid.

Astfel, portul Qingdao a devenit un nod de transport important nu numai pentru China ci și pentru intreaga regiune Asia-Pacific.

Din ce porturi organizăm livrările?

Trimitem containere din porturile Ningbo și Shenzhen garantând promptitudinea și siguranța fiecărei expedieri. Dacă aveți nevoie de livrare din alte porturi, vă rugăm să ne contactați pentru detalii-colaborăm cu parteneri din întreaga China.

M3Cargo asigură o livrare viabilă și eficientă a mărfurilor, oferind o gamă completă de servicii logistice, inclusiv transporturi mondiale, depozitare in China și vămuire.

Compania operează ”la cheie”, iar principalul nostru avantaj este vămuirea, care include plata tuturor taxelor și tarifelor. Managerul personal al fiecărui client este intotdeauna pregătit să vă răspundă la orice intrebări și să ajute la calcularea costului de livrare și a plăților vamale.

Este suficient să alegeți produsul de care aveți nevoie, iar noi vă vom elibera de orice griji legate de livrare și vămuire în China.


Комментарии

Еще нет комментариев, но Вы можете оставить первый

Оставить комментарий

Citesc și ei