meniul
M3Cargo
meniul
+40 752 499 262 Livrare la cheie din China în România
m3Cargo - Отследить груз Urmărirea mărfurilor
m3Cargo - Ghid pentru început Ghid pentru început

Istoria companiei M3Cargo

  • Sarcina
  • Livrarea mărfii de grupaj
  • Vămuirea
  • Soluţia

Proiectul M3Cargo s-a început pe 1 martie 2011. Specialiștii care l-au creat sunt implicați în activitatea economică externă din 2005, cât și implicați în livrare și vămuire.

Cum am ajuns să ne deschidem propriul serviciu, a povestit fondatorul M3Cargo, Ivan Kadolenok

Sarcina

La începutul anului 2010, mi s-a cerut să aduc cutii de plastic pentru DVD-uri volumul cărora era aproximativ 6 metri cubi, o greutate de 200 kg și un cost de 1.500 dolari.

Cutiile trebuiau livrate la Dnepropetrovsk. Am decis să împart lucru în două etape:

  • Să aduc comanda la Nipru.
  • Să efectuez vămuirea în Nipru (la locul de înregistrare a importatorului).

Livrarea mărfii de grupaj

Am solicitat un calcul al costului de la companiile care au livrat marfă de grupaj și am primit prețul transportului din China până la Nipru de la 220 USD pe 1m3. Transportul constituia o sumă mai mare decât valoarea cutiilor.

De ce era atât de scump? Dacă mărfurile mici sunt transportate separat, suportă multe costuri mici care nu depind de volumul transportului - serviciile agenților, plata lucrărilor în port, livrarea la vamă cu o mașină sub control vamal.

Livrarea mărfurilor dintr-un port din China către un port din Ucraina (de exemplu, la Odesa) ca parte a unui container de colectare costă în jur de 100 USD pe 1 metru cub. Dar livrarea mărfurilor mele mici din China către Nipru s-a dovedit a fi de 220 USD pe 1 m3.

În ciuda costurilor mari și a termenelor limită vagi, am decis să duc cutiile în Ucraina. La sosirea navei la Odesa, containerul cu încărcătura mea nu a putut fi eliberat transportatorului pentru livrare la Nipru, deoarece unul dintre destinatari nu și-a trimis încă documentele în port, ceea ce înseamnă că portul nu a putut emite recipientul pentru prelucrare ulterioară, astfel au trecut încă două săptămâni.

Vămuirea

Când încărcătura a ajuns în sfârșit în Nipru, au apărut noi plăți, care nu depindeau de mărimea transportului. A trebuit să plătesc.

  • Zona de control vamal.
  • Servicii ale unui broker vamal pentru depunerea documentelor (de vreme ce aveam proprii brokeri, aceștia plăteau călătoria și salariile).
  • Obținerea unei scrisori de autorizare de la organul de certificare.

Deci, la 500 de dolari s-au adăugat încă 300 USD pentru plățile vamale. În total, livrarea și plățile vamale costau 2.120 USD (aproximativ 1.320 USD pentru transport + 800 USD pentru vămuire) - altfel spus 350 USD pe 1 m3. Acum, dacă aș apela la M3Cargo în calitate de client, ar costa 263 USD pe metru cub pentru a livra și a vămui cutiile de plastic.

Soluţia

După ce am simțit pe pielea proprie cât de dificil și de costisitor este să importăm loturi mici de mărfuri, am decis să creăm un serviciu care să rezolve toate problemele relatate mai sus:

  1. Termenele de livrare nu depind de umplerea containerului. Livrările noastre din China sunt trimise cel puțin o dată la două săptămâni. Dacă porturile ucrainene sunt ocupate, transportăm containere în porturile europene cu livrare ulterioară în Ucraina. Efectuăm vămuirea parțială a transporturilor, astfel încât să nu fiți nevoit să așteptați până când mărfurile dificil de vămuit sunt vămuite.
  2. Costurile de transport sunt reduse. Întregul container este eliberat unui singur destinatar cu transfer ulterior către clienți. Plătim pentru întregul container o dată, și nu pentru fiecare marfă separat. Costurile sunt împărțite între toți destinatarii containerului, acest lucru vă permite să economisiți.
  3. Fixăm termenii de livrare și vămuire pe mal.
  4. Lucrăm în mod absolut transparent și plătim toate taxele vamale.

Vom fi bucuroși să vă fim de folos!

Fondatorul serviciului M3cargo, Ivan Kadolenok.

Misiunea companiei: de a crea condiții oficiale și favorabile pentru cooperarea cu China.