Ce trebuie de făcut dacă marfa a sosit deteriorată, cum să nu pierdeți bani
Petru, proprietarul unui magazin de articole pentru copii. A comandat un lot de truse de vopsit de la propriul său furnizor și a apelat la M3Cargo pentru livrare și vămuire.
Clientul nu a considerat necesar să inspecteze încărcătura, așa că managerii nu au făcut acest lucru și au livrat bunurile primite direct. La sosire, s-a dovedit că o parte din marfă a fost deteriorată. M3Cargo a împărțit pierderile cu clientul, rambursând 50% din costul încărcăturii deteriorate.
Petru este proprietarul unui magazin de papetărie offline. Lucrează de mult timp cu fabricile chineze, cumpărând în mod regulat jucării pentru copii și rechizite școlare de la ei. Pentru cererea sezonieră, Petru a comandat 200 de seturi de desen pentru copii.
Clientul a cooperat cu furnizori de încredere și nu a avut îndoieli cu privire la calitatea mărfurilor, așa că nu a comandat niciodată o inspecție a mărfurilor înainte de a o încărca într-un container și de a o trimite pe mare. M3Cargo și-a asumat responsabilitatea pentru vămuirea și livrarea comenzii din China.
Am primit mărfurile în propriul nostru depozit din Guangzhou de la un furnizor chinez. În această etapă, încărcătura este verificată complet atunci când se comandă un serviciu separat „Inspecție încărcătură” sau este inspectată selectiv. În orice caz, facem fotografii ale tuturor mărfurilor înainte de expediere și le trimitem clientului pentru aprobare.
La sosirea, toate mărfurile au trecut prin vămuire. Toate procesele au fost efectuate de managerii M3Cargo fără implicarea clientului. Timpul de procesare a fost de 7 zile.
La verificarea mărfii de către client la sosire, s-a constatat că marfa a sosit parțial deteriorată: 50 din 200 de pachete cu seturi de desen. Deoarece M3Cargo își asumă întreaga responsabilitate pentru încărcătură din momentul primirii în China până la livrarea în Ucraina, clientul a primit o compensație de 50%. În acord cu clientul, compensația a fost inclusă în costul următoarei livrări.
Când M3Cargo primește marfă într-un depozit din China, sarcina noastră principală este să o livrăm în forma și starea în care a ajuns la depozit. Angajații depozitului fotografiază aspectul încărcăturii înainte de expediere. De asemenea, la cererea clientului (mai ales dacă lucrează pentru prima dată cu China), angajații depozitului deschid una dintre cutii și verifică conținutul acesteia. În cazul în care încărcătura a fost deteriorată în perioada de la momentul livrării în depozit și până la primirea de către client, M3Cargo se obligă să plătească despăgubiri clientului. Cu toate acestea, merită clarificat faptul că siguranța încărcăturii în timpul livrării depinde nu numai de transport, ci și de calitatea ambalajului de către producător.
- Clientul a primit marfa la timp și a completat la timp sortimentul magazinului.
- Petru a primit despăgubiri pentru o parte din marfă care a fost deteriorată în timpul livrării.

Cum să economisiți 25% la achiziție și să introduceți un nou brand în România
