Inspecția aleatorie a mărfurilor în China înainte de expediere a economisit clientului 3.000 USD.
Antreprenorul Demitry a cumpărat un lot de lămpi 3D în China și a așteptat sosirea lor. Pentru a evita dificultățile în timpul devamării, managerii M3Cargo au efectuat o inspecție suplimentară a mărfurilor și au descoperit că clientului i-a fost livrat un lot greșit de mărfuri. Acum era necesar nu numai livrarea și devamarea mărfurilor prin vamă, ci și negocierea cu furnizorul cu privire la înlocuirea gratuită a întregului lot.
Demitry își dezvoltă propriul magazin online de decorațiuni din China pentru casă. A cumpărat un lot de lămpi 3D din China și aștepta sosirea lor. Clientul lucrează de mult timp cu un furnizor de încredere, așa că a comandat doar livrare și devamare de la managerii M3Cargo. Cu toate acestea, el a decis să se asigure că partenerii chinezi nu au amestecat nimic și le-a cerut managerilor M3Cargo să verifice mărfurile. Angajații companiei din China l-au ajutat și au constatat că furnizorul a făcut o greșeală. Cutiile erau ambalate cu lămpi de un model complet diferit.
Negociați cu furnizorul clientului, returnați lotul greșit de mărfuri, precum și livrați și efectuați devamarea lotului corect de lămpi 3D.
Când încărcătura se afla deja în depozitul M3Cargo și se pregătea pentru expediere, clientul a cerut în mod neașteptat angajaților M3Cargo să verifice prezența bateriilor în lămpile 3D. Faptul este că livrarea lămpilor cu baterii ar costa mai mult decât fără ele. Clientul a decis să se asigure de absența lor.
Angajații M3Cargo au mers în întâmpinarea clientului - au deschis cutiile și au fotografiat mărfurile. După ce a văzut o fotografie cu lămpi 3D, Demitry și-a dat seama că fabrica a amestecat modelele și plănuia să-i livreze un alt produs.
Managerii M3Cargo din China au negociat cu producătorul de lămpi, în urma cărora încărcătura a fost trimisă înapoi la fabrică pe cheltuiala vânzătorului. O săptămână mai târziu, o nouă încărcătură "corectă" a ajuns la depozit.
- Clientul a evitat pierderile prin detectarea unei erori cu bunurile trimise de vânzător la timp.
- În ciuda forței majore, el a reușit să-și primească bunurile în timpul așteptat.
- A păstrat contacte cu un producător de încredere, în ciuda greșelii ocazionale a acestuia din urmă.

Cum să economisiți 25% la achiziție și să introduceți un nou brand în România
