Cum să configurați producția și livrarea de mărfuri din China pentru supermarketuri
Un mare lanț de supermarketuri căuta producători de bunuri de larg consum în China. Este important ca clientul să aibă garanții la fiecare etapă a tranzacției, să elimine riscurile materiale și să primească bunurile conform standardelor specificate. Mopuri de înaltă calitate, umerașe din lemn și plastic, huse și perii pentru haine trebuiau să apară la timp pe rafturile fiecărui supermarket al rețelei.
Este posibil ca unele case să nu aibă filtru de apă, covoare sau televizor, dar umerașele și mopurile se vor găsi cu siguranță în fiecare dulap, în fiecare cameră. De unde apar toate aceste lucruri în casele noastre? Ca de obicei, sunt cumpărate de la cel mai apropiat magazin, aduse de la supermarket sau luate din piața de alături. Dar cum a intrat mopul în supermarket? De ce este de această culoare, dimensiune și calitate?
Un lanț mare de vânzare cu amănuntul vinde mii de produse și este responsabil față de cumpărător pentru calitatea fiecăruia. Administratorul supermarketului nu va putea explica clientului de ce umerașele, pentru care a mers timp de trei blocuri, nu sunt pe raft, sau de ce produsul s-a defectat chiar în prima zi de funcționare. Expresia: „furnizorul este necinstit” sau „lotul întârzie” nu va ajuta la menținerea loialității clienților, așa că nu poate exista o astfel de justificare. Volumele de vânzări sunt uriașe și nu există posibilitatea de a se poticni, tranzacția trebuie să aibă succes de prima dată. În primul rând, securitatea financiară, asigurarea calității și un preț favorabil de achiziție au fost importante pentru clienți. Aceasta este o mare responsabilitate, pentru care angajații M3Cargo sunt pe deplin pregătiți.
O companie cu o bună reputație nu-și poate risca numele. A fost important să găsim un furnizor în China și să negociem direct, să emitem documente, să garantăm calitatea fabricării și livrării, să furnizăm mostre și, după aprobarea tuturor detaliilor, să livrăm produsele finite la ușile depozitelor.
Cererea principală a clientului: a fost să vadă cât mai curând posibil pe pragul depozitului său paleți cu bunuri care au fost realizate special în conformitate cu cerințele lui.
După semnarea contractului, în termen de 25 de zile patru producători au finalizat comanda. Unul dintre loturile cu umerașe s-a dovedit a fi de proastă calitate, ceea ce a încetinit expedierea. Departamentul nostru de achiziții din China a rezolvat problema în 5 zile - atât a durat până la fabricarea altor articole.
Nu este necesar să umpleți un container întreg pentru a aduce profitabil mărfuri din China. Puteți comanda cantități mici. Acesta va fi livrat într-un LCL, adică împreună cu încărcătura altor clienți.
De asemenea, am pregătit această marfă pentru expediere ca parte a unui container de grupaj. Când a fost gata, depozitul din China a așteptat deja consolidarea mărfurilor de la alți clienți. După controlul calității și ambalajului special, containerul s-a pornit.
La depozitul, fiecare unitate de marfă a fost marcată, ambalată pe paleți și trimisă la depozitul furnizorului.
- Clientul a primit marfa fără defecte, fiecare articol a fost etichetat și ambalat conform standardelor.
- Clientul nu a pierdut timp și nervi pe controlul producției, deoarece specialiștii M3Cargo și-au luat complet asupra lor responsabilitatea: ei erau responsabili de producerea și livrarea comenzii.
- Clientul a crescut profitul datorită faptului că a economisit bani comandând mărfuri în China, în comparație cu achiziția in tara lui.
Clientul spune ce fel de bunuri și în ce cantitate dorește să primească. Restul depinde de noi.

Cum să economisiți 25% la achiziție și să introduceți un nou brand în România
